REKLAMAČNÝ PORIADOK

Kupujúci je povinný pri prevzatí zásielky s objednaným tovarom túto zásielku prezrieť a pri zrejmých a na povrchu zásielky znateľných poškodení, prípadne zjavného úbytku či čiastočnej straty zásielky tieto poškodenia a straty reklamovať ihneď u doručujúceho kuriéra. O rozsahu poškodenia, či čiastočnej straty obsahu zásielky musí byť ihneď spísaný reklamačný protokol. Kuriér zasielateľskej spoločnosti je povinný takýto zápis spísať. Ďalšia manipulácia s poškodenou zásielkou musí byť vykonaná v súlade s pokynmi zástupcu kuriérskej spoločnosti.
Ak nie je Kupujúcim poškodenie, alebo čiastočná strata obsahu zásielky zrejmá a zjavná pri jej prevzatí, je Kupujúci povinný oznámiť predávajúcemu vznik škody bez zbytočného odkladu potom čo ju zistil, najneskôr do 2 dní od doručenia zásielky s objednaným tovarom. V prípade, ak zistíte výrobné chyby, je potrebné daný Tovar ďalej nepoužívať a promtne tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu dokladu o predaji. Poštovné a iné poplatky spojené s reklamáciou tovaru hradí predávajúci. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Doporučujeme preto tovar zasielať doporučene a poistený. Po preukázaní sa, že daný poškodený Tovar bol naďalej používaný, čím sa zamedzilo jeho možnému opraveniu na náklady Predávajucého, bude reklamácia Tovaru zamietnutá.

Reklamácia musí mať písomnú formu a musí obsahovať:
a) označenie a popis vady zásielky
b) číslo objednávky, resp. číslo zásielky na identifikačnom štítku
c) kópiu reklamačného protokolu (ak bol spísaný s doručujúcim kuriérom pri prevzatí zásielky)

Predávajúci je povinný reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej uplatnenia.
Pre rýchlejšie a operatívnejšie riešenie Vašich reklamačných nárokov Vám doporučujeme kontaktovať nás aj telefonicky 0917 744 953, resp. mailom na info@longboardshop.sk

Reklamácie sú vybavované:
- e-mailom na info@longboardshop.sk
- poštou na adrese Longboardshop, Pri Vinohradoch 61, 831 06 Bratislava 3

V prípade, že je predávajúci za reklamáciu zodpovedný, vyrieši ju promptne k Vašej spokojnosti. Ak kupujúci neuplatní svoje nároky v dobe a spôsobom podľa predchádzajúcich podmienok, platí, že Zásielka bola doručená riadne a včas.
Kupujúci zodpovedá Predávajúcemu za všetky straty, ktoré mu vzniknú tým, že úmyselne porušil niektoré z predchádzajúcich ustanovení, resp., že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom registračnom a objednávkovom formulári.